رستوران های کیش

رستوران حافظیه کیش

hafezieh.jpg

رستوران حافظیه کیش از رستوران های قشنگ کناره کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مسافران تور کیش تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ ایرانی را می توانید در این رستوران سرو کرد که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد.

با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره و جاذبه های دیدنی استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید.

آدرس: کیش ، پارک مرجان کیش

رستوران فودلند کیش

foodland.jpg

 رستوران فودلند کیش با وسعت 2500 متردر سال 1389 افتتاح شده و در نزدیکی کناره کیش ، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار دارد.در این رستورا ن بیش از 100 نوع  غذا با کیفیت عالی سرو می شود.فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ لوکس جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. این رستوران یکی از 4 ستوران برتر جزیره کیش است که در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

foodland2.jpg

 


shabhayekish.jpg

رستوران شبهای کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می کند.محیط  صمیمی این رستوران باعث شده مسافران تور کیش را به خود جلب کند. در این رستوران موزیک زنده برای میهمانان کیش پخش می شود .رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است.

shabhayekish2.jpg

 

آدرس: کیش ،جنب هتل آریا ، انتهای خیابان کوشا 

رستوران همشهری کیش

hamshahri1.jpg

رستوران همشهری یک غذاخوری لوکس و زیبا می باشد. دارای خدماتی عالی با کامل ترین سرویس رسانی، غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی همراه با منویی متنوع برای تمامی سلیقه ها را در اختیار مسافرین تور کیش قرار می دهند.این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 میزبان میهمانان تور کیشمی باشد.

Hamshahri2.jpg

آدرس: کیش ،شهرک صدف کیش ،مجتمع بوستان 

رستوران اسپاگتی کیش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش اردیبهشت 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.