جاذبه های گردشگری کیش

کلبه هور کیش

hurkish1jpg.jpg

در غربی ترین منطقه جزیره زیبای کیش کلبه ای دیده می شود که  دماغه شکل می باشد و به کلبه هور نام گذاری شده است. در این کلبه قدیمی آبزیان متعددی از جمله سرخو ، هامور ، سنگسر ، انوع مختلف صدف ها و لاک پشت ها و ..... به چشم می خورد و گردشگران تور کیش که به ماهیگیری علاقه دارند می توانند در روزهایی که وزش باد کمتر است به این منطقه سفر کنند و اوقات خوش و خاطره انگیزی را سپری کنند. کلبه هور کیش برای توریست های تور کیش دارای  فضای سبز ، آلاچیق ، نیمکت ، باربیکیو و نورافکنهای بزرگ که جلوه خاصی به این منطقه دیدنی داده است می باشد. همچنین در 200 متری ساحل این کلبه لنجی که 10 سال قبل به گل نشسته جلوه خاصی به این منطقه داده که نماد اشتغال گذشته بومیان کیش همان ماهیگیری می باشد. 

hurkish2jpg.jpg

hurkish3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش یکی از جاذبه های تاریخی و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 1200 متر مربع و با قدمت 200 ساله بنا گردیده است. این مجموعه تاریخی دارای 15 باب اتاق و 2 حیاط می باشد. این خانه تاریخی به صورت بومی ساخته شده است و هدف از ساختن این مجموعه نشان دادن فرهنگ ، آداب و رسوم ، تاریخ و همچنین صنایع دستی که مختص افراد کیش می باشد پایه گذاری شده است. صاحب اصلی این مجموعه تاریخی تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی در زمان گذشته به نام حاج عبدالله بن شاهین بوده است. این بنای تاریخی در قدیمی ترین منطقه جزیره کیش محله سفین قرار گرفته است. از قسمت های مختلف این بنای تاریخی می توان به اتاق میهمان مردان ، اتاق زمستانی ، اتاق میهمان زنان ، اتاق خواب ، آشپزخانه و .... اشاره کرد. خانه مردم شناسی بومیان کیش برای توریست های تور کیش که به بناهای تاریخی علاقه مند می باشند می توانند از این مجموعه بسیار زیبا دیدن کنند.

mardomshenasikish1jpg.jpg

mardomshenasikish2jpg.jpg

mardomshenasikish3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش یکی دیگر از جاذبه های دیدنی جزیزه زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 32 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا شده است. باغ راه ایرانی کیش دارای 8 باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که هدف از این مجموعه دیدنی معرفی فرهنگ مختلف کشور به توریست های داخلی و خارجی می باشد. از جمله این آثار تاریخی می توان به دروازه قرآن شیراز ، سی و سه پل اصفهان ، دروازه هارونیه مشهد ، پل دختر لرستان ، دروازه ارگ علیشاه تبریز ، دروازه طاق بستان کرمانشاه و...... اشاره کرد که در آخر با نماد سردر باغ ملی تهران به پایان می رسد. این مجموعه تاریخی طولانی ترین باغ راه کشور به حساب می آید که شامل 11 آبنما به صورت رودخانه ای می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 که به آثار تاریخی علاقه مند هستند دیدن از این مجموعه تفریحی و گردشگری را از دست ندهند. 

 baghrahkish1jpg.jpg

 baghrahkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش یکی دیگر از مکان های زیبا و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 10.8 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا گردیده است. این پارک دارای فضای سبز، پیست دوچرخه سواری ، دریاچه مصنوعی ، زمین اسکیت ، آب نمای زیبا و .... برای گردشگران تور کیش نوروز 96 می باشد. دریاچه مصنوعی که در این پارک وجود دارد اولین دریاچه بزرگ جزیره کیش می باشد که در آن 30 تا قایق پدالو وجود دارد که گردشگران تور کیش می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. همچنین وجود آلاچیق های زیبا جلوه خاصی به این پارک داده است که گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند اوقاتی را به استراحت در فضای سبز این پارک بگذرانند. در ضمن قرار است برای رفاه و آسایش گردشگران تور کیش یک پارکینگ در زمینی به مساحت 1 هکتار ساخته شود. 

 parkkish1jpg.jpg

 parkkish2jpg.jpg

 parkkish3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

کارتینگ کیش 

کارتینگ یکی از ورزش های هیجان انگیز و مفرح می باشد که هرساله این مجموعه تفریحی پذیرای زیادی از گردشگران تور کیشمی باشد. این مجموعه تفریحی اولین پیست کارتینگ در ایران به حساب می آید که زمین آن به طول 800 متر و عرض 7 متر می باشد. یکی از بزرگ ترین پیست های خاورمیانه و ماشین های کنترل از راه دور هم در این مجموعه وجود دارند. کارتینگ کیش یکی از بهترین مجموعه تفریحی و گردشگری برای گردشگران عزیز تور کیش نوروز 96 می باشد که می توانند بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را در کنار عزیزانشان سپری کنند. 

 kartingkish1jpg.jpg

 

kartingkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط : 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.