هتل های گرجستان

هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

divanbatumi1jpg.jpg

هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های گرجستان می باشد که جزء هتل های 5 ستاره منطقه باتومی گرجستان به شمار می آید. این هتل مجلل تا فرودگاه باتومی گرجستان تنها 10 کیلومتر فاصله دارد. درضمن هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان در مرکز شهر باتومی قرار گرفته است و با دریای سیاه  تنها 5 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان :

هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان 65 اتاق را دارا می باشد که 13 باب از اتاق ها به صورت سوئیت می باشد. از امکانات ویژه اتاق ها برای گردشگران تور گرجستان می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای محلی ، بین المللی و... با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه غذایی برای گردشگران تور گرجستان طبخ می شود که گردشگران می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی بی نظیری از جمله اتاق ماساژ ، استخر سر پوشیده و روباز ، جکوزی ، سونا و ..... برای گردشگران تور گرجستان می باشد. از امتیازات هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان داشتن کارکنان مجرب بوده که به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه بدهند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان :

پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، کافی شاپ ، فروشگاه ، اتاق کنفرانس و .....

 divanbatumi5jpg.jpg

divanbatumi3jpg.jpg

divanbatumi4jpg.jpg

divanbatumi6jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بیلت مور گرجستان

dbiltmore1jpg.jpg

هتل بیلت مور گرجستان یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل بسیار زیبا در 1 کیلومتری میدان آزادی قرار دارد و با فرودگاه بین المللی 18 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 400 متر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید و جاذبه های توریستی دسترسی داشته باشند. هتل بیلت مور گرجستان به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستانمی باشد. 

امکانات هتل بیلت مور گرجستان :

هتل بیلت مور گرجستان در مجموع 214 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل بیلت مور گرجستان دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام ، تراس مخصوص آفتاب و .... برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می باشد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل بیلت مور گرجستان :

پارکینگ ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، گاو صندوق و .... 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان

perferencgorji2jpg.jpg

هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل مجلل با فرودگاه بین المللی تنها 8 کیلومتر و با ایستگاه مترو 7 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد به همین دلیل گردشگران تور گرجستان نوروز 96 با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

 امکانات هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان :

 هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان در مجموع 246 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم ، وای فای و .... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و.... را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به میز بیلیارد ، استخر ، سونا ، باشگاه تناسب اندام و ..... اشاره کرد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان :

خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، مرکز خرید و ....

 perferencgorji4jpg.jpg

 perferencgorji3jpg.jpg

 perferencgorji5jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پاتریوتی گرجستان 

patriotigorji6jpg.jpg

هتل پاتریوتی گرجستان هتلی 4 ستاره و شیک می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل در سال 2015 برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. هتل پاتریوتی گرجستان با میدان آزادی که یکی از مهم ترین میدان های شهر گرجستان می باشد 10 کیلومتر و با بازار تفلیس و مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس 25 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تورگرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل پاتریوتی گرجستان :

هتل پاتریوتی گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل پاتریوتی گرجستان می توان به جکوزی ، میز بیلیارد ، زمین بازی ، سالن تناسب اندام و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل پاتریوتی گرجستان :

خدمات نگهداری از کودکان ، خدمات ویژه معلولین ، پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته و .......

 patriotigorji2jpg.jpg

 patriotigorji4jpg.jpg

 

هتل سیتروس گرجستان 

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سیتروس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا میدان آزادی که مهم ترین میدان در شهر گرجستان می باشد 7 دقیقه و با تئاتر تفلیس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سیتروس گرجستان با ایستگاه قطار 6 کیلومتر و با فرودگاه تفلیس 16 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق توریستی دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سیتروس گرجستان :

هتل سیتروس گرجستان دارای 36 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سیتروس گرجستان می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ویژه معلولین و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.