هتل های لوکس آنتالیا

هتل باروت کمر آنتالیا

barutkemeran1jpg.jpg

هتل باروت کمر آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل با مرکز شهر کمر تنها 10 کیلومتر و با فروردگاه بین المللی آنتالیا 70 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن هتل باروت کمر آنتالیا جزء هتل های زنجیره ای باروت به حساب می آید که در سال 2009 و 2010 میلادی جایزه  best conference hotel of turkey به این هتل تعلق گرفته است. این هتل دارای ساحل اختصاصی میباشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند بهترین لحظات را درهتل باروت کمر آنتالیا سپری کنند.

امکانات هتل باروت کمر آنتالیا :

هتل باروت کمر آنتالیا در مجموع 357 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون منحصر به فردی برای گردشگران تور آنتالیا طراحی شده اند. این اتاق های شیک و تمیز از امکانات خوبی نظیر تلویزیون ، یخچال ، مبلمان لوکس ، تخت خواب های نرم ، مینی بار ، وای فای ، سیستم تهوبه هوا و.... برخوردار می باشند. هتل باروت کمر آنتالیا دارای رستوران های متعدد همراه با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... می باشند که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و سرو کنند. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل می توان به زمین تنیس ، ورزش های آبی ، دارت ، بولینگ ، استخر و سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدنسازی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. همچنین هتل باروت کمر آنتالیا برای سرگرمی کودکان یک زمین بازی ، رستوران مخصوص کودکان ، استخر مخصوص کودکان و .... را در نظر گرفته است. 

دیگر امکانات و خدمات هتل باروت کمر آنتالیا : 

فروشگاه ، باغچه ، گاو صندوق و .....

barutkemeran2jpg.jpg

barutkemeran3jpg.jpg

barutkemeran4jpg.jpg

 barutkemeran6jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

kanduan1jpg.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا جزء هتل های مجلل و 5 ستاره در منطقه کندو آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 39000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. این هتل جزء هتل های kervansaray نیز می باشد. هتل کروانسرای کندو آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین در نزدیکی ساحل لارا بیچ واقع شده است. در ضمن خدمات هتل به صورت uall نیز می باشد. 

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع 400 اتاق لوکس را در برگرفته است که شامل سوئیت ، ویلا و .... می باشد. اتاق های هتل از تجهیزات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز برخوردار می باشند. در ضمن اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی زیبا از ساحل و باغ های سرسبز که آنجا را در برگرفته است دارند. هتل کروانسرای کندو آنتالیا دارای 5 رستوران با انواع غذاهای متنوع از جمله غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. همچنین هتل دارای 9 کافه می باشد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه ها سرو می شود. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته شده می توان به زمین تنیس ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، باشگاه مخصوص کودکان و ...... نیز اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

خدمات مخصوص معلولین ، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات و ......

kanduan3jpg.jpg

kanduan4jpg.jpg

kanduan5jpg.jpg

kanduan2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل اسپایس آنتالیا

 spicean1jpg.jpg

هتل اسپایس آنتالیا جزء هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا به حساب می آید. این هتل مجلل با مرکز شهر 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 40 کیلومتر فاصله دارد. هتل اسپایس آنتالیا به دلیل طراحی منحصر به فرد و معماری زیبایی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. در ضمن این هتل در سال 2007 میلادی در زمینی به مساحت 91000 متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. 

امکانات هتل اسپایس آنتالیا :

هتل اسپایس آنتالیا در مجموع 546 اتاق را دارا می باشد که شامل 22 ویلا ، 42 اتاق خانوادگی و چندین سوئیت می باشد که این اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل اسپایس آنتالیا دارای 6 رستوران می باشد که گردشگران و توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ترکی , بین المللی ، دریایی و ..... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین فوتبال ، استخر ، سالن بدنسازی ، والیبال ساحلی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. در ضمن خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود. 

spicean3jpg.jpg

spicean4jpg.jpg

spicean6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا اردیبهشت 96

تور آنتالیا خرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.