هتل های کیش

هتل پردیس کیش

هتل پردیس کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل با توجه به تک ستاره بودن ولی از امکانات خوبی برای گردشگران تور کیش برخوردار می باشد. هتل پردیس کیش دارای اتاق های دو تخنه ، سه تخته و چهار تخته می باشد. از جمله امکانات هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، نماز خانه ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، لابی و ..... برای گردشگران تور کیش اشاره کرد. همچنین فاصله هتل پردیس کیش تا دریا 20 دقیقه می باشد. 

pardis_kish1jpg.jpg

pardis_kish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


هتل الیت کیش

_الیت.jpg

هتل الیت کیش جز هتل های  دو ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است.از امتیازات این هتل میتوان به رستوران شیشه ای روی آب اشاره کرد که جذابیت خاصی به زیبایی های این هتل افزوده است. همچنین میتوان مناسب بودن هزینه اقامت در این هتل را جز مزیت های این هتل در نظر گرفت. هتل الیت کیش از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به  ساحل، بازارهای پردیس و مرجان می باشد و میزبان شما مسافرین تورکیش می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تورکیش و  اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 160 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

HELIAaaa.jpg 

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1369 در زمینی به مساحت 6500 متر مربع برای گردشگران تور کیش احداث شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و با مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گلدیس کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تخت خواب ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل برای گردشگران تور کیش دارای رستوران و فضای سبز نیز می باشد. 

 دیگر خدمات و امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی ، مینی بار ، کافی شاپ ، خشکشویی و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.