هتل های استانبول

هتل هیلتون پارکسا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Hilton ParkSA Hotel

هتل هیلتون پارکسا استانبول Istanbul Hilton ParkSA Hotel یکی از زیر مجموعه هتل های 4 ستاره هیلتون می باشد که در سال 1990 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و با 117 اتاق و سوییت دلنشین با نمایی از تنگه بسفر،هتل مناسبی برای گردشگران تور استانبول می باشد.در تمام اتاق های هتل هیلتون پارکسا استانبولاستعمال دخانیات ممنوع و No Smoke می باشد.رستوران بین المللی و بار هتل با انواع نوشیدنی ها و غذاهای مدیترانه ای و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.فاصله هتل هیلتون پارکسا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 27 کیلومتر می باشد.اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار،میدان تکسیم و ... حدود 1 کیلومتر با هتل هیلتون پارکسا استانبول فاصله دارند.این هتل در سال 2000 میلادی به طور کامل و در سال 2010 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-هیلتون-پارکسا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون پارکسا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر و سونا،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی،ماساژ و SPA،سالن کنفرانس و ضیافت،خدمات بیدار باش،اینترنت بی سیم رایگان و...

-هیلتون-پارکسا-استانبول-1.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-2.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-3.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-4.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فرونیا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Feronya Hotel

هتل فرونیا استانبول Istanbul Feronya Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که درسال 1996 میلادی در چند قدمی میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل به ایستگاه قطار شهری 500 متر فاصله دارد.فاصله هتل فرونیا تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیومتر می باشد. میدان استقلال استانبول حدود 600 متر با این هتل فاصله دارد. هتل فرونیا استانبول در 13 طبقه و در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است و آماده ارائه خدمات به مسافران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد. این هتل در سال 2011 بازسازی شده است.

-فرونیا-استانبول.gif

-فرونیا-استانبول-1.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل فرونیا استانبول:

امکانات رفاهی و ورزشی:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،گاو صندوق، اینترنت بی سیم، سالن ورزشی، فروشگاه، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات،حمام سنتی ترکی و بخار،اجاره اتومبیل و... 

-فرونیا-استانبول-2.gif

-فرونیا-استانبول-3.gif

-فرونیا-استانبول-4.gif

-فرونیا-استانبول-5.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل برلین استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Berlin Hotel

هتل برلین استانبول Istanbul Berlin Hotel یکی از هتل های 4 ستاره است که در سال 2000 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و محله Nişantaşı بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و در کل با 39 اتاق و سوییت زیبا،تمیز با امکاناتی مدرن نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار،سشوار،لوازم آرایشی رایگان و... آماده خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران تور استانبول می باشد. هتل برلین استانبول از جهت موقعیتی نزدیک به کافه های متعدد،بارها،رستوران ها و بوتیک های معروف میباشد و فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی شهر همچون مرکز کنوانسیون لطفی کردار 850 متر،کاخ دلمه باغچه و میدان تکسیم(تقسیم) 20 دقیقه بصورت پیاده و تا برج گالاتا 10 دقیقه با ماشین است. فاصله هتل برلین استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر میباشد و تنها 250 متر با مترو ایستگاه عثمان بی فاصله دارد. میهمانان تور استانبول می توانند صبح خود را با صبحانه بوفه با کیفیت هتل آغاز کنند و از گردش در منطقه لذت ببرند. این هتل در سال 2011 میلادی آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-برلین-استانبول.jpg

-برلین-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل برلین استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران و کافه بار،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،سونا،ترانسفر فرودگاهی،روم سرویس 24 ساعته،کارکنان مسلط به چند زبان،سرویس نگهبانی،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم و... .

-برلین-استانبول-2.jpg

-برلین-استانبول-3.jpg

-برلین-استانبول-4.jpg

-برلین-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سمینال استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Seminal Hotel

هتل 4 ستاره سمینال استانبول Istanbul Seminal Hotel حوالی میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. هتل مجهز به اینترنت پرسرعت است و از یک اتاق جلسه مجهز برخوردار می باشد. یک صرافی نیز در این هتل برای رفاه حال میهمانان تور استانبول وجود دارد. در این هتل یک استخر سرپوشیده و کتابخانه نیز در نظر گرفته شده است. هتل سمینال استانبول با مراکز تاریخی و توریستی استانبول 4 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل سمینال استانبول از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد. هتل سمینال استانبول در سال 2007 بازسازی شده است.

-سمینال-استانبول.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل سمینال استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم، استخر سرپوشیده، کتابخانه، صرافی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری و... 

-سمینال-استانبول-لابی.gif

-سمینال-استانبول-بوفه.gif

-سمینال-استانبول-استخر.gif

-سمینال-استانبول-اتاق-دو-تخته.gif

 جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل موزاییک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Mosaic Hotel

هتل موزاییک استانبول Istanbul Mosaic Hotel به عنوان هتلی 4 ستاره در سال 1987 میلادی در منطقه سلطان احمد و مرکز شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع 115 اتاق و سوییت دارد و اقامت مناسبی را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. در این هتل دو رستوران و یک اتاق کنفرانس وجود دارد. این هتل مابین دو پارک قرار گرفته است. اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد سلمانیه و دانشگاه استانبول یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد.فاصله هتل موزاییک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2012 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.رستوران ها و بار های هتل با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.

 -موزاییک-استانبول.gif

-موزاییک-استانبول-1.gif

تصاویر و امکانات هتل موزاییک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه،خدمات تحویل بار و چمدان، بار ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،گاو صندوق،سرو صبحانه در اتاق،صرافی،اتوکشی،لباسشویی،خشکشویی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، سالن ورزشی و بدنسازی،ماساژ،جکوزی،سونا،سولاریوم،مرکز سلامت و آبگرم،استخر سرپوشیده،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-موزاییک-استانبول-2.gif

-موزاییک-استانبول-3.gif

-موزاییک-استانبول-4.gif

-موزاییک-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل های 4 ستاره کیش

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش 4 ستاره در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمینى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابی، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز،  تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و ... 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، کافی شاپ و ...

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...


هتل های آنتالیا

هتل سندر آنتالیا

 هتل سندر 5 ستاره در آنتالیا بنا شده است. این هتل زیبا در کناره دریای مدیترانه قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی از هتل تنها 80 متر تا ایستگاه اتوبوس، تا فرودگاه یازده کیلومتر و تا دروازه ی هادریان ۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی را سپری می کنند.

امکانات اتاقها:

هتل سندر از ۱۵۶ اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها رنگ آمیزی آن شاد هستد و مطابق با سلیقه مسافران است .تمامی اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر سیستم تهویه مناسب، تلویزیون ،بالکن اختصاصی رو به طبیعت، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته و... می باشد. این هتل ۵ ستاره بهترین اقامتگاه برای گردشگران تور آنتالیا می باشند .

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا و حمام ترکی ، نگهداری کودکان،صرافی،مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و زمین بازی ویژه کودکان و.... مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوشی داشته باشند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

 

 هتل گرند پارک لارا  هتلی بسیار مدرن در منطقه لارا آنتالیا است . این هتل 5 ستاره که با کناره اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد و فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.

این هتل شیک دارای 896 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون آن به روز است.اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... گردشگران تور آنتالیا با اسکان در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا:

حمام ترکی ، سونا ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان در مرکز SPA هتل ، آکوا پارک با چهار سرسره آبی ، تیم انیمیشن با برنامه های سرگرم کننده ، اینترنت ، بیلیارد ، اتاق بازی کودکان ، پینگ پنگ ، بدنسازی ، دارت ، ماساژ ، اتاق کنفرانس ، دوچرخه و سه رستوران ترکی ، چینی و ایتالیایی ... گردشگران تور آنتالیا در این هتل سفر خوشی  را سپری می کنند.

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا در کناره کنیالتی آنتالیا قرار دارد.این هتل زیبا در سال 2009 بازسازی شد و بخاطر موقعیت مکانی خوبی که دارد دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد.فاصله این هتل 5 ستاره  تا مرکز شهر ۱٫۵ کیلومتر،فرودگاه با ماشین ۱۵ دقیقه می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

این هتل از  290 اتاق مدرن تشکیل شده که تمامی اتاق ها  بالکن اختصاصی دارد.

اتاق ماه عسل،اتاق ویژه معلولین،6 رستوران،4 تریا،استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,سالن همایش,باشگاه بیلیارد,زمین تنیس,سالن زیبایی و... آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا پیمان دارد. این هتل لوکس در سال 2005 در زمینی به مساحت 72 هزار متر افتتاح شده است و  تا دریای مدیترانه 500 متر، فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر و تا مرکز شهر 27 کیلومتر فاصله دارد.هتل رویال وینگز از 457 اتاق برپایی شده و  طراحی اتاقها مدرن چوبی است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به طبیعت و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پارک آبی ، 9 سرسره آبی ، یک استخر با موج مصنوعی،استخر کودکان،رستوران ( انواع غذاهای چینی،ترکی، ایتالیایی و دریایی)،کافه،بار،حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی، ماساژ ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان و بولینگ در دسترس گردشگران تور آنتالیا  است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 


هتل های لوکس دبی

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل پولمن سیتی سنتردبی

pullman-dubai.jpg

هتل پولمن دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل 5 ستاره در سال 1997 بنا شده و از 361 اتاق تشکیل شده است. این هتل لوکس تا فرودگاه بین المللی 3 کیلومتر، تا نمایشگاه 2.6 کیلومتر،تا برج دبی 2.6 کیلومتر، تا لمسی پلازا هم تقریبا ۲/۳ کیلومتر و با پارک آبی وایلد وادی و برج العرب حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. یک ویژگی دیگه هتل پولمن مشرف به خور دبی  و باشگاه گلف و قایقرانی دبی است هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

pullman-dubai1.jpg

pullman-dubai4.jpg

pullman-dubai2.jpg

امکانات هتل پولمن سیتی سنتردبی:

این هتل دارای ۴ بار با انواع نوشیدنی و رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، مراکشی و یونانی به همراه موسیقی زنده است.

pullman-dubai5.jpg

تنیس ، سونا ، استخر روباز با چتر آفتاب ، صندلی های مخصوص و تخته شیرجه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، یک سالن بدنسازی مجهز ، انواع ماساژ ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری رستورانی شیک و مدرن و بار ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، بالکن ، سرویس نگه داری از کودک و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

pullman-dubai6.jpg

pullman-dubai3.jpg

جهت  خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آئوریس پلازا البرشا دبی

aurisplaza.jpg

 هتل آئوریس پلازا 5 ستاره در مکان البرشا دبی قرار دارد. موقعیت این هتل از نظر مکانی تا مرکز شهر 16 کیلومتر،فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر،مرکز اسکی 300 متر، بازار امارات 500 متر،پارک البرشا 2 کیلومتر،برج العرب 5 کیلومتر، ایستگاه مترو 900 متر و ده دقیقه تا پارک ساحلی جمیرا فاصله دارد و سرویس دهی هتل به صورت BB می‌باشد.توریستان تور دبی با انتخاب هتل آئوریس پلازا البرشا دبی سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

aurisplaza4.jpg

امکانات اتاق ها:

این هتل لوکس شامل 337 اتاق می باشد که دارای تلویزیون صفحه تخت،صندوق امانات،مینی بار و...است و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و گرم میباشد همچنین دکوراسیون منحصر به فردی دارد.

aurisplaza1.jpg

aurisplaza6.jpg

امکانات هتل آئوریس پلازا البرشا دبی:

رستوران ZURI: این رستوران غذاهای متنوعی از سراسر دنیا سرو می‌کند و رستوران DIDON: به سرو غذاهای عربی و بین المللی می‌پردازد

کافه،استخر سرباز و سرپوشیده،سونا،جکوزی،ماساژ،باشگاه کودکان،سالن زیبایی،گل فروشی،مرکز خرید،سالن سمینار،سالن کنفرانس،سالن اسپا،روم سرویس 24 ساعته و ... در اختیار توریستان تور دبی قرار می دهد.

aurisplaza2.jpg

aurisplaza3.jpg

aurisplaza5.jpg

مسافران تور دبی با اسکان در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حک کنید.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

Jumeirah-Zabeel-Saray.jpg

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا  که بعنوان یکی از مکان های تفریحی دبی شناخته شده قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه فاصله دارد.هتل زعبیل از 484 اتاق شیک تشکیل شده و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و مدرن است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشد. هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد که خاطرات خوب و به یادماندنی داشته باشند. 

Jumeirah-Zabeel-Saray2.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray1.jpg 

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سوناو ...

Jumeirah-Zabeel-Saray4.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray5.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره معروف ناحیه جمیرا دبی است .این هتل مجلل چشم اندازی رو به فضای سبز و دریا دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، 10 دقیقه تا پارک آبی،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله دارد و به علت دسترسی آسان به مراکز شهر بهترین انتخاب برای گردشگران تور دبی است.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

 

این هتل دارای 446 اتاق در 14 تیپ مختلف است و دارای 18 رستوران و بار می باشد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی را مطابق با ذائقه شما مسافران تور دبی سرو می کنند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است.. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.

امکانات هتل ۵ ستاره  هبتور گرند شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ،نگهداری از کودکان، مراکز تجاری، اتاق جلسه ،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا می باشد که برای مسافرانتور دبی سفری به یادماندنی می شود.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 


هتل های خوب ارمنستان

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان

armenia.jpg

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان 4 ستاره در شهر ارمنستان قرار دارد.این هتل 10 دقیقه تا مرکز شهر و تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل در مکان آرام و دور از سروصدای شهر پیمان دارد.با کیفیت بالا از مسافران تور ارمنستانپذیرایی می کند.این هتل 4 ستاره از 59 اتاق تشکیل شده است که همگی اتاق ها شیک و مجلل و تمامی پنجره ها رو به کوه آرارات قرار دارد.اتاقها دارای خدماتی همچون تلویزیون،تلفن، اینترنت و ... که مسافران با انتخاب هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان سفر خوبی ر ا سپری می کنند.

armenia5.jpg

armenia2.jpg

امکانات هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان:

2 رستوران،لابی، چایخانه، پذیرایی در محوطه و باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر،سالن ملاقات با ظرفیت 25 نفر،مرکز تجاری،سالن بدنسازی،استخر و سونا، سالن بیلیارد، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشکشویی، صندوق امانات و خدمات  شبانه روزی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

armenia1.jpg

armenia4.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل باس بیوتیک ارمنستان

هتل باس بیوتیک ارمنستان در محله اکولوژیک بنام آیگدزور در مرکز شهر ایروان ارمنستان پیمان دارد. این هتل 4 ستاره در تقرب کاخ رییس جمهور و خانه اپرا پیمان دارد و 10 دقیقه تا مترو فاصله دارد.هتل باس بیوتیک 141 اتاق دارد و از هتل های قدیمی ارمنستان محسوب می شود و پیشینه 18 ساله دارد.در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی برای مسافران تور ارمنستانسرو می شود.

امکانات هتل باس بیوتیک ارمنستان :

استخر،سونا، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان گردشگران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان در شمار هتل های خوب 4 ستاره ارمنستان و در فاصله 2 دقیقه ای از موزه ماتناداران و 7 دقیقه ای ازخانه اپرا و خانه-موزه خاکاتوریان Khacaturian و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللیZvartnots و 10 دقیقه ای تا ایستگاه قطار می باشد. موقعیت بسیار عالی هتل به خاطر فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر مهمانان تور ارمنستان را از دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط دیدنی شهر ایروان ارمنستان مطمئن می سازد. این هتل دارای 77 اتاق در 5 طبقه که همگی مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، مینی بار ، تلویزیون فلت ، کتری برقی ، حمام خصوصی بهمراه سشوار و ... تجربه اقامتی دلچسب را برای میهمانان تور ارمنستان مهیا می سازد.

 

 

امکانات هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان :

در رستوران این هتل برای گردشگران تور ارمنستان خود انواع غذاهای اروپایی و آمریکایی و خوراکهای مخصوص گیاهخواران سرو می کنند و همچنین در صورت خواست میهمانان دارای منوی رژیمی می باشد.همچنین بوفه صبحانه هتل نیز هرروزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.هتل داریا خدمات رفاهی همچون بار،باغ ،تراس،کافه فضای باز، تاکسی سرویس ، امکان اجاره ماشین، مرکز تناسب اندام ،ماساژ،خانه داری روزانه،پذیرش 24 ساعته،خدمات ارزی،خدمات پرستاری کودک ،خدمات خشکشویی و لباسشویی ،سیستم گرمایشی ، تهویه مطبوع، ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل و اتاقها ،محل مخصوص سیگار کشیدن ، پارکینگ خصوصی رایگان ( با رزرو قبلی ) ، فروشگاه سوغات ،wifi رایگان، شاتل فرودگاه و ... . همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

جهت اطلاعات بیشتر از تورهای ارمنستان و قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

هتل فروم ارمنستان

 

 

 


امکانات هتل فروم ارمنستان :

از امکانات هتل می توان به سونا هایی با سبک روسی و ترکی ، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات تور و گردشگری، خرید بلیط ، لباسشویی، اتوشویی ، اتاق هایی برای میهمانی و جلسات کاری ،  فکس و فتوکپی ، صندوق امانات ، اتاق عروس و داماد ،اتاق عایق صدا،  اتاق های بدون سیگار و.. اشاره نمود. و همین طور در رستوران این هتل که دارای دو هال غذاخوری و وی آی پی می باشد با جمعیتی تقریبا ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر میهمانان تور ارمنستان هنگام صرف غذا می توانند از موسیقی زنده و انواع غذا های ارمنی و اروپایی لذت ببرند و همچنین می توانند در سالن غذاخوری رستوران که بسیار لوکس و زیبا می باشد صبحانه سوئدی، ترکی و اروپایی را صرف نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با ما تماس حاصل نمایید.