هتل های لوکس دبی

هتل اونیو دبی

avenudu1jpg.jpg

هتل اونیو دبی یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد که در خیابان رقه قرار گرفته است. این هتل زیبا تا فرودگاه بین المللی دبی 3.9 کیلومتر فاصله دارد. هتل اونیو دبی به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری هر ساله پذیرای زیادی از گزدشگران تور دبی می باشد و گردشگران به راحتی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل اونیو دبی:

هتل اونیو دبی در مجموع شامل 133 اتاق لوکس و مجلل می باشد که با دکوراسیون منحصر به فردی طراحی شده اند. این اتاق ها شامل امکاناتی از قبیل تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... برای گردشگران تور دبی نیز می باشند. همچنین گردشگران تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل اونیو دبی می توان به میز بیلیارد ، باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا ، صرافی ، پارکینگ ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی ، کافی شاپ و .... برای گردشگران تور دبی اشاره کرد. 

 avenudu2jpg.jpg

 avenudu4jpg.jpg

 avenudu3jpg.jpg

 avenudu5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور دبی  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


هتل راین تری دبی

RINTERIDU1JPG.jpg

هتل راین تری دبی یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل در سال 2014 برای گردشگران تور دبی بنا گردیده است. هتل راین تری دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبیبا اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل راین تری دبی :

هتل راین تری دبی در مجموع دارای 112 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون ویژه ای طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها برای توریست های تور دبی می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای عربی ، اروپایی و .... برای گردشگران تور دبی طبخ می شود. همچنین هتل راین تری دبی دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن بدنسازی ، استخر ، سونا ، جکوزی و .... برای توریست های تور دبی می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل راین تری دبی :

پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات ، کافی شاپ و .....

 RINTERIDU4JPG.jpg

 RINTERIDU3JPG.jpg

 RINTERIDU2JPG.jpg

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل فلورا گرند دبی

flora_du_1_jpg.jpg

هتل فلورا گرند دبی یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته است. این هتل زیبا در سال 2007 میلادی برای توریست های تور دبی نوروز 96 افتتاح شده است. هتل فلورا گرند دبی تنها 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. این هتل 4 ستاره به دلیل نزدیکی به مراکز خرید هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور دبی می باشد. 

امکانات هتل فلورا گرند دبی :

 هتل فلورا گرند دبی دارای 200 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و ..... می باشند. این هتل دارای 4 رستوران می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای عربی ، مدیترانه ای ، دریایی و .... برای توریست های تور دبی نوروز 96 طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل فلورا گرند دبی برای توریست های تور دبی نوروز 96 می توان به استخر روباز ، سالن تناسب اندام ، آبگرم و .... اشاره کرد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل فلورا گرند دبی :

خدمات نگهداری از کودک ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات لباسشویی و خشکشویی و ....

 flora_du_2_jpg.jpg

 flora_du_3_jpg.jpg

 flora_du_4_jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره شهر دبی می باشد که در قسمت غربی جمیرا پالم واقع شده است. این هتل تا ساحل تنها 3 دقیقه فاصله دارد. هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در 6 طبقه و دارای 405 اتاق می باشد که اتاق ها به شیوه عثمانی طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها برای توریست های تور دبی می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون صفحه تخت ، یخچال و .... اشاره کرد.  در ضمن همه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که چشم اندازی زیبا به سمت خلیج فارس را دارند.  همچنین هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 10 رستوران می باشد که توریست هایتور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کند. 

 امکانات رفاهی هتل جمیرا زعبیل سرای دبی :

از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور دبی در نظر گرفته است می توان به استخر ، زمین تنیس ، اتاق ماساژ ، حمام سنتی به شیوه عثمانی ، سالن تناسب اندام و .... اشاره کرد. 

خدمات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی :

پارکینگ رایگان ، خدمات نگهداری از کودک ، ترانسفر فرودگاهی و .....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل متروپولیتن پالاس دبی

هتل متروپولیتن پالاس دبی یکی از هتل های 5 ستاره شهر دبی می باشد که در خیابان المکتوم واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2009 میلادی برای گردشگران تور دبی بنا گردیده است و تا بازار طلا با ماشین تنها 5 دقیقه فاصله دارد. هتل متروپولیتن پالاس دبی تا فرودگاه بین المللی تنها 15 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل متروپولیتن پالاس دبی :

هتل متروپولیتن پالاس دبی دارای 212 اتاق می باشد که همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی و به سبک عربی و شرقی طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ و .... اشاره کرد. این هتل دارای 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای عربی و بین المللی در این رستوران ها برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، استخرروباز ، سونا و .... برای گردشگران تور دبی اشاره کرد. همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تجاری و فروشگاهی شهر دبی واقع شده است. هتل کنراد دبی در سال 2013 برای توریست های تور دبی افتتاح گردیده است. در ضمن این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 20 دقیقه فاصله دارد. هتل کنراد دبی به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و می تواند بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی باشد. 

 امکانات هتل کنراد دبی :

هتل کنراد دبی در مجموع 555 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند . از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و ... اشاره کرد. در ضمن اتاق ها چشم اندازی زیبا به سمت جاده شیخ زائد و خلیج فارس دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای عربی و بین المللی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کنراد دبی می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، استخر ، سالن تناسب اندام و ... برای توریست های تور دبی اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کنراد دبی :

خدمات خشکشویی ، دستگاه خود پرداز ، فروشگاه ، صندوق امانات و ......

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور دبیو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 96

تور دبی خرداد 96

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96

تور دبی شهریور 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.