جاذبه های گردشگری کیش

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش که در جنوب غربی جزیره واقع شده است،از آبادی های قدیمی جزیره کیش است. امروزه در این آبادی تنها چند خانوار دامدار،زندگی می کنند.جدا از این جمعیت بومی طایفه ای غیر بومی به نام گودار (گودر) در جنوب شرقی این روستا مستقر شده اند که دارای رنگ پوست تیره و لهجه ای خاص هستند.روستای باغو کیش بسیار حاصلخیز و سرسبز بوده و بیشه انبوهی از انواع درختان بومی در این منطقه وجود دارد.ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کرده اند. این روستا تنها روستای به جامانده از دوران کهن بوده که بافت سنتی آن تا به امروز باقی مانده است.علت نامگذاری این روستا یعنی باغو، به این دلیل بوده که از زمان پرتغالیها در این روستا، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در این روستا زندگی می کرده است، این منطقه همچنین به نام افسانه ی ننه باغو شهرت پیدا کرده است.از اماکن جالب توجه این روستا مسجدی به نام محمد بوده که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زیباست.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سافاری کیش

مجموعه ورزشی،تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش برای همه گروه های سنی و با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم به خصوص برای جوانان ایجاد شده است.این مکان اولین برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران بوده که با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی بنا شده است. سافاری (Safari) در لغت یعنی بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا که به برنامه تور گردشی گفته می شود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند.تور صحرا یکی از معروف ترین انواع تور سافاری است که شرایط اقلیمی و  مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی بوده است. در این تور از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و حتی شتر نیز استفاده می شود .طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا می باشد. جزیره زیبای کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی خوب و موقعیتی خوب و مناسب یکی از مکانهای بالقوه برای مسافران و تور سافاری است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله  جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن بوده که در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهایی جهت تفریح و سرگرمی کودکان ایجاد شده که می توان به مکان هایی مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

اسکله تفریحی میر مهنا کیش

اسکله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا قرار گرفته است. این اسکله به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع بوده و به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 احداث شده است.چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی در طول اسکله و چهار محل برای تماشای کیش ساخته شده که دارای نورپردازی زیبایی می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء،اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را تماشا کرده و لذت بررند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون ، تلفن، تهویه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محسنین مشهد

mohsenin1.jpg

هتل محسنین مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران عزیز مشهد می باشد.

mohsenin4.jpg

امکانات هتل محسنین مشهد:

رستوران،کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصی ،آسانسور،لاندری ،پارکینگ و... از جمله امکانات هتل محسنین مشهد می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

mohsenin3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان تندیس مشهد

tandis2.jpg

هتل تندیس مشهد تک ستاره یکی از هتل آپارتمانهای مشهد  که در خیابان امام رضا 10 قرار دارد.از این هتل تا حرم مطهر 10 دقیقه ،تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه  فاصله دارد.این هتل زیبا دارای اتاق های 1 خوابه و سوئیت می باشد و دارای کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران تور مشهد می باشد. از امکانات هتل آپارتمان تندیس می توان به رستوران ،آسانسور ، لابی و دارای فضایی زیبا اشاره کرد که در اختیار زائران تور مشهد قرار می دهد.

tandis1.jpg

tandis.jpg

هتل آپارتمان تندیس مشهد به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور مشهد پذیرایی می نماید.

هتل زاگرس مشهد

zagros1.jpg

یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد هتل زاگرس مشهد می باشد که در سال ۱۳۸۸در خیابان طبرسی بنا شده و و آخرین بازسازی آن نیز در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوبی بوده و مسافران تور مشهد با ۲۰ دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

zagros2.jpg

امکانات هتل زاگرس مشهد:

هتل زاگرس مشهد مجهز به سوئیت و آپارتمان بوده که در ۴۱ واحد با ظرفیت 140 تخت و در 6 طبقه احداث شده است.از جمله امکانات هتل زاگرس مشهد می توان به : رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات مرکزی و دیگر امکانات اشاره کرد که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده  پذیرایی و خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد.

zagros4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن الحجج مشهد

samenolhojaj1.jpg

هتل ثامن الحجج مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد بوده که در در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.

samenolhojaj3.jpg

امکانات هتل ثامن الحجج مشهد:

از جمله امکانات هتل ثامن الحجج مشهد می توان به: رستوران، لابی، اینترنت رایگان، ترانسفر به فرودگاه و راه‌آهن، 20درصد تخفیف پارک ساحلی و استخر موج آبی و موجهای خروشان، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

samenolhojaj4.jpg

samenolhojaj2.JPG

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

cervansaray1.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سال 2005 میلادی ، در منطقه لارا و با مساحتی بالغ بر 110000 متر مربع احداث شده است. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه 9 کیلومتر فاصله دارد.این هتل که به شکل U ساخته شده، دارای دکوراسیونی پیچیده و کمال گرا می باشد.امکانات عالی این هتل سفری خوب و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیافراهم می آورد.

cervansaray6.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا 579 اتاق دارد که تمام آنها دارای امکاناتی نظیر : بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت می باشند.البته بسته به نوع اتاقبرخی امکانات فوق می‌توانند تغییر کنند.همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند ،استفاده نمایند.

cervansaray2.jpg

cervansaray4.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل کروانسرای لارا آنتالیا:

از جمله امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا می توان به :رستوران اصلی،رستوران ترکی، رستوران فرانسوی، رستوران بین المللی، رستوران گیاهی، رستوران چینی ، رستوران ایتالیایی، فست فود، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، حمام بخار، ۶زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، باشگاه ورزشی، قایق‌ موزی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، غواصی، موج‌سواری، دریانوردی، کلک‌سواری، ژیمناستیک، قایق پدالی، تنیس، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بیلیارد، دارت، بولینگ، گلف مینیاتوری، آیروبیک، آیروبیک استپ و آیروبیک در آب اشاره کرد.

cervansaray3.jpg

cervansaray5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل دایما ریزورت آنتالیا

DaimaResort1.jpg

هتل دایما ریزورت آنتالیا هتلی 5 ستاره است که به ساحل نزدیک و دارای یکی از بهترین پارک های آبی در آنتالیا می باشد .این هتل در سه سازه جداگانه به شکل قایق در ساحل دریا بنا شده و مکانی ایده ال برای تفریحات خانوادگی و دوستانه در آنتالیا می باشد که سفری خوب و به یاد ماندنی را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می آورد.این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر است

DaimaResort2.jpg

هتل دایما ریزورت آنتالیا در کل دارای 313 اتاق و 670 تخت خواب می باشد.این اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحی شده‌ که همه آن‌ها دارای امکاناتی همچون کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار می گیرد.

DaimaResort4.jpg

DaimaResort5.jpg

برنامه‌های تفریحی شبانه:

هتل دایما ریزورت آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه همچون: دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از آنها بهره مند شوند.

DaimaResort3.jpg

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

 ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،مرکز بدنسازی،تنیس،زمین بازی کودکان، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و ... از جمله امکانات دیگر هتل دایما ریزورتآنتالیا می باشند و مسافران تور آنتالیا می توانند با استفاده از این امکانات سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه نمایند.

DaimaResort6.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال واترورد آنتالیا

kristalvatrord1.gif

هتل کریستال واترورد آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است.این هتل در سال 2013 و در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شده و دارای 9 ساختمان در 5 طبقه و 4 ساختمان در 3 طبقه می باشد.هتل کریستال واترورد آنتالیا دارای 500متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه است.رستوران این هتل نیز تمام وعده های غذایی اصلی  مانند صبحانه، ناهار و شام  را به سبک بوفه باز به شما ارائه داده و در طول روز نیز مسافران تور آنتالیا نوروز 96 میتوانند از تنقلات و انواع نوشیدنی های خنک در ساحل و یا کنار استخر لذت ببرند.

kristalvatrord4.gif

kristalvatrord3.gif

امکانات هتل کریستال واترورد آنتالیا:

رستوران، کافی شاپ، دو استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، دواستخر برای کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی و ....از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل کریستال واترورد آنتالیا می باشند که در اختیار میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 قرار گرفته است.

kristalvatrord2.gif

kristalvatrord6.jpg

kristalvatrord5.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

 baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد .فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا تنها 10 کیلومتر می باشد. این هتل 8 رستوران مجزا و همچنین آبگرم به همراه حمام ترکی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

baroot2.jpg

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی همچون :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال و... می باشند.اتاق های بزرگ نیزبا بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر کدام دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.لازم به ذکر است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.


هتل های 4 ستاره روسیه

هتل پرزیدنت مسکو روسیه

هتل پرزیدنت مسکو روسیه از هتل های 4 ستاره شهر مسکو بوده  که در کنار رودخانه مسکوا و در مرکز شهر مسکو روسیه واقع شده است.فاصله این هتل تا مکان هایی مانند کاخ کرملین ۱٫۶ کیلومتر،تا میدان سرخ ۱٫۹ کیلومتر،تا تئاتر بالشویی ۲٫۵ کیلومتر و تا بنای یادبود پتر کبیر ۳۰۰ متر می باشد.بدین ترتیب مسافران تور روسیه می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

هتل پرزیدنت مسکو روسیه دارای ۲۰۸ اتاق شیک و منحصر به فرد می باشد که همگی دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان،چشم انداز پانورامیک به رودخانه و شهر،حمام ,مجهز به  وان یا دوش،لوازم آرایش رایگان و...می باشند و میهمانان تور روسیه می توانند اقامت راحت و بدون دغدغه ای را در این اتاق ها تجربه نمایند.

انواع غذاهای روسی و اروپایی در رستوران Yakimanka هتل سرو شده و همچنین میهمانان تور روسیه می توانند در تریای Veranda که در طبقه ۱۴ هتل قرار دارد و دارای چشم انداز زیبایی به شهر مسکو روسیه می باشد،نوشیدنی های خود را میل کنند. هتل پرزیدنت مسکو روسیه یک استخر سرپوشیده و سالن ورزشی مجهزی دارد که دارای دارای ۲ سونا، وان و خدمات ماساژ می باشد.

امکانات هتل پرزیدنت مسکو روسیه:

رستوران،سونا ، پذیرش شبانه روزی،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور،گاوصندوق،انبار باروچمدان سولاریوم ،تهویه،ماساژ،استخرسرپوشیده،فروشگاههای متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملامجهز،بیلیارد،لباسشویی،خشکشویی،آرایشگاه،صبحانه در اتاق،فکس و کپی،مرکز تجارت،دستگاه خودپرداز و...از جمله امکانات رفاهی هتل پرزیدنت مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آن ها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه یکی از هتل های 4 ستاره و شیک روسیه می باشد که دارای امکانات خاص و ویژه ای بوده و در نزدیکی پارک سوکولنیکی واقع شده است.فاصله این هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه با مترو می باشد و بنابراین مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به شهر دارند.

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه در کل دارای 750 اتاق بوده که همه آنها با دکوراسیونی شیک و مجلل طراحی شده اند. این اتاق ها دارای امکاناتی همچون:تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان ، یخچال ،گاو صندوق ، اینترنت و.....می باشند. رستوران این هتل نیز انواع غذاهای اروپایی و بین المللی را سرو می کند.همچنین مسافران تور روسیه در صورت تمایل می توانند از ماساژ ، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی هتل نیز استفاده کنند.

امکانات هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه:

پذیرش ۲۴ ساعته،سالن زیبایی، اتاق تناسب اندام مجهز،مرکز خرید ، عابر بانک ، صرافی ، صندوق امانات ، رستوران، کافی شاپ و...از جمله امکانات هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه می باشد که در منطقه ای مناسب نزدیک به جاذبه های گردشگری و تجاری مسکو روسیه واقع شده است. این هتل بزرگ دارای 945 واحد است که هزینه اقامت در آنها با توجه به امکانات و تجهیزاتشان، کاهش یا افزایش پیدا می کند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون، صندوق امانات، خط تلفن مستقیم و سرویس بهداشتی و اینترنت رایگان برای میهمانان تور روسیه می باشد.

هتل ایزمایلوو آلفا روسیه دارای مرکز خریدی مدرن، و یک سالن کنفرانس بوده که برای کسانی که به سفری کاری می روند امکانات مناسبی است. این هتل دارای اتاق های مناسب و مدرن, اتاق های ویژه عروس و داماد، سویت های استاندارد، همچنین اتاق های ویژه معلولین و با امکانات عالی است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع و دارای منوی متفاوت و حتی منو رژیمی مخصوص مسافران روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه استخر, سونا و جکوزی فراهم کرده و همچنین سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.

امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه:

خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل – سرویس ایاب و ذهاب و... از جمله امکانات هتل ایزمایلوو آلفا روسیه می باشند که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل رنسانس روسیه

هتل رنسانس روسیه از جمله هتل های 4 ستاره معروف و شیک روسیه می باشد که با امکاناتی خوب در موقعیت مکانی عالی آماده خدمت و پذیرایی از مسافران تور روسیه نوروز 96 می باشد. این هتل در مارس سال 2010 افتتاح شده و در فاصله 25 کیلومتری فرودگاه شرمیتوا واقع شده است. هتل در خیابان لنینگرادسکایا، در فاصله ای نه چندان دور از مرکز شهر می باشد و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو واقع شده است

هتل رنسانس روسیه 366 اتاق دارد که شامل 267 اتاق استاندارد و 99 اتاق لوکس می باشد. اتاق ها و سوئیت های هتل دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی شیک و مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند. همچنین سرویس اتاق ها نیز برای رفاه حال میهمانان تور روسیه ۲۴ ساعته می باشد.

هتل های 4 ستاره دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی از شمار بهترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در دیره در خیابان رقه دبی و در نزدیکی ایستگاه مترو یونین می باشد. این هتل دارای 174 اتاق مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشد..مسافران تور دبیکه علاقه مند به خرید هستند می توانند به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است بروند.

 

امکانات هتل لند مارک گرند دبی :

در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه برای میهمانان تور دبی سرو می شود میهمانان در رستوران دیگر نیز می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی خدمات رفاهی همچون استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس،آسانسور تدارکات دیده است.


هتل امارات گرند دبی

 از جمله هتل های خوب و بسیار تمییز با پرسنلی کارآزموده و آماده به خدمات رسانی به میهمانان تور دبی می توان به هتل امارات گرند دبی که از جمله هتل های 4 ستاره دبی واقع در خیابان معروف شیخ زاید و در فاصله 5 دقیقه ای تا ایستگاه مترو اشاره کرد. این هتل در مجموع 47 طبقه و با 430 باب اتاق با سبک  و طراحی مدیترانه ای و مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند.فاصله این هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی می باشد.

 

امکانات هتل امارات گرند دبی :

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی فوق العاده و محشر از خلیخ فارس با منویی متنوع از غذاهای بین المللی لحظات شیرین وآرامش بخشی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد . همچنین هتل مجهز به باشگاهی مجهز و زمین تنیس ، مرکز اسپا هتل با امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار، روم سرویس،ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور دبی با ما تماس حاصل نمایید

هتل سامیت دبی

یکی از هتل های خوب و زیبای دبی هتل 4 ستاره سامیت می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا و تمیز با امکاات خوب برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه کمتر از ۵ کیلومتر فاصله دارد. در فضای بیرون هتل سامیت دبی استخر زیبا همراه با جکوزی که در اختیار مسافران تور دبی است می باشد. مسافران تور دبی می توانند کودکان خود را به سالن بازی ببرند تا کودکان لحظات خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل سامیت دبی:

استخر سرباز ,جکوزی ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافی نت, کافی شاپ, پارکینگ ,آسانسور ,تاکسی, اینترنت و ... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل فرست سنترال دبی

هتل فرست سنترال دبی در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد.نام سابق این هتل 4 ستاره  AURIS FIRST CENTRAL SUITES بوده است.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل به ایستگاه های اتوبوس و مترو دبی اینترنت سیتی نزدیک است و تا مرکز شهر دبی حدود 19 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا تا مرکز خرید امارات و مارینا 5 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی هتل فرست بصورت HB می‌باشد.هتل فرست سنترال دارای 524 اتاق است که شامل  (سوئیت کلاسیک استودیو، کلاسیک، اجرایی استودیو و اجرایی) و سوئیت می باشد که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

امکانات هتل فرست سنترال دبی:

رستوران PANORAMIC RESTAURANT ( در طبقه 30 ام هتل قرار دارد و با چشم انداز پاناروما از شهر دبی)و  MANINO DELI CAFÉ،کافه،استخر، بدنسازی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک بوده، به طوری که فاصله این هتل تا مترو 55 دقیقه با ماشین می باشد. همچنین این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده، از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی نوروز 96محسوب می شود.

هتل گیت وی دبی 188 اتاق دارد که تمامی آن ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای بوده و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.فاصله این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوب و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی نوروز 96 به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی:

رستوران، استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... از جمله امکانات رفاهی هتل گیت وی دبی می باشند که در اختیار میهمانان تور دبی نوروز 96 قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.