هتل های لوکس استانبول

هتل برلین استانبول

berlinis3jpg.jpg

هتل برلین استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است. این هتل در سال 2000 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا شده است. در ضمن هتل برلین استانبول تا ایستگاه مترو تنها 750 متر فاصله دارد. همچنین گردشگران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به میدان تکسیم دسترسی داشته باشند. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی به کافه های زیادی ، بارها ، رستوران ها و .... نزدیک می باشد. هتل برلین استانبول در سال 2011 برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. 

امکانات هتل برلین استانبول :

هتل برلین استانبول در مجموع دارای 9 طبقه و 39 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ماهواره ای ، تخت خواب ، مبلمان ، وای فای ، سیستم تهویه مطبوع و .... برای گردشگران تور استانبول برخوردار می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و ..... برای گردشگران تور استانبول طبخ می شود. از خدمات و امکانات دیگر هتل برلین استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی ، ترانسفر فرودگاهی ، کارکنان مسلط به چند زبان و .... برای توریست های تور استانبول اشاره کرد. 

berlinis2jpg.jpg

 berlinis4jpg.jpg

 berlinis5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل پرا رز استانبول

perarose3jpg.jpg

هتل پرا رز استانبول از خوب ترین و بهترین هتل های 4 ستاره استانبول محسوب می شود که در منطقه تپه باشی استانبولواقع شده است. هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و با میدان تکسیم که مهم ترین میدان در شهر استانبول می باشد 3 کیلومتر و با خیابان استقلال 5 دقیقه فاصله دارد. هتل پرا رز استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق تاریخی و دیدنی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. در ضمن این هتل با فرودگاه 211 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل پرا رز استانبول :

هتل پرا رز استانبول در مجموع 52 اتاق را در برگرفته است که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ....... می باشند. هتل دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی با بهترین کیفیت غذایی طبخ می شود که  گردشگران تور استانبول می توانند غذاهای دلخواه خود را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل پرا رز استانبول که برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته شده است می توان به باشگاه بدنسازی ، سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و .... اشاره کرد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه برای برگزاری انواع همایش ها و جلسات گردشگران تور استانبول نیز می باشد. از خدمات هتل پرا رز استانبول می توان به کتابخانه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودکان ، صرافی ، پذیرش 24 ساعته و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. 

perarose1jpg.jpg

perarose2jpg.jpg

 perarose4jpg.jpg

perarose5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مارمارا تکسیم استانبول

marmarais3jpg.jpg

هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه تکسیم استانبول می باشد که در سال 1976 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا شده است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک حدود 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل در نزدیکی پل بسفر و مراکز خرید قرار گرفته است به همین دلیل گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به بازارها و مراکز تجاری دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

هتل مارمارا تکسیم استانبول در 19 طبقه و 388 اتاق را در برگرفته است که اتاق ها مدرن بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق های هتل شامل امکاناتی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و..... برای گردشگران تور استانبول نیز می باشند. در رستوران هتل مارمارا تکسیم استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... طبخ می شود و توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به باشگاه بدنسازی ، سونا و استخر ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، آبگرم و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

سالن زیبایی ، خدمات مخصوص معلولین ، ترانسفر فروردگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، صندوق امانات ، مینی بار ، پذیرش 24 ساعته و.....

 marmarais2jpg.jpg

 marmarais4jpg.jpg

 marmarais7jpg.jpg

 marmarais6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول   و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سلطانیه استانبول

-سلطانیه-استانبول.gif

هتل سلطانیه استانبول یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل در سال 2010 میلادی برای گردشگران تور استانبول افتتاح شده لست. هتل سلطانیه استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 14 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل سلطانیه استانبول :

هتل سلطانیه استانبول در 5 طبقه و 43 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی و به سبک سنتی عثمانی طراحی شده اند. اتاق ها مجهز به یخچال ، وای فای ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... می باشند. گردشگران تور استانبولمی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل سلطانیه استانبول می توان به اتاق ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. از خدمات هتل می توان به صرافی ، صندوق امانات ، خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ و ..... اشاره کرد. 

 SOLTANIEIS2JPG.jpg

 SOLTANIEIS1JPG.jpg

 SOLTANIEIS3JPG.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بومونتی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک تنها 35 کیلومتر فاصله دارد و با منطقه تکسیم 3.5 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل هیلتون بومونتی استانبول :

هتل هیلتون بومونتی استانبول دارای 829 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و ...... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران های هتل هیلتون بومونتی استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و ... برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96 

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول تیر 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.