هتل های کیش

هتل لوکس مارینا پارک

  

هتل لوکس مارینا پارک یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل استخر سرپوشیده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمین استاندارد تنیس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی...

 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشد. اگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد


هتل های مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل 4 ستاره آپادانا مشهد در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد احداث شده است. فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.

Apadana4

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

Apadana1

 

Apadana2

هتل 4 ستاره نیایش مشهد :

هتل 4 ستاره نیایش مشهد در خیابان آزادی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر رضوی 8 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

هتل نیایش مشهد1

امکانات هتل نیایش مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، اینترنت، پارکینگ، تهویه، خشکشویی، لباسشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

هتل نیایش مشهد2

هتل نیایش مشهد3

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل 3 ستاره اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_آریان_مشهد_1.jpg

 

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_آریان_مشهد_1.jpg

_آریان_مشهد_2.jpg

_آریان_مشهد.jpg

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

 

 

هتل های روسیه

هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه می باشد که در آلیمپییسکیی پراسپکت، شماره ۱۸/۱ قرار گرفته است. هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت تمیز وشیک را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل رنسانس مسکو روسیه دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو روسیه و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو روسیه قرار گرفته است. مسافران تور روسیه می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را شپری کنند.

امکانات هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه:

اتاق‌های جلسه, سالن کنفرانس, سالن سینما, رستوران با غذاهای متنوع سوشی، سالاد برای تور روسیه, کافه, استخر سرپوشیده، وان آب گرم, اتاق بخار, سالن ورزشی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه که در مرکز مسکو قرار گرفته از جمله هتل های 5 ستاره شیک و مجلل روسیه می باشد.این هتل در نزدیکی میدان کرملین و فروشگاه GUM واقع شده و همچنین مسافران تور روسیه می توانند تنها با 2 دقیقه پیاده روی به تئاتر بولشوی برسند.

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه دارای اتاق هایی بسیار بزرگ و شیک می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فردی دیزاین شده است و به تمامی اتاق ها خدمات باتلر ارائه می شود.مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند سفر خاطره انگیزی را تجربه نموده و به راحتی به تمامی امکانات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.هتل ماریوت رویال مسکو روسیه به منظور آسایش و راحتی میهمانان تور روسیه امکاناتی نظیر مرکز سلامتی, مرکز تناسب اندام, سونا, جکوزی, استخر, آبگرم, اتاق ماساژ, اتاق اسپا,  حمام آفتاپ, اتاق پیلاتس را به همه مسافران ارائه می دهد.

امکانات هتل ماریوت رویال مسکو روسیه:

از جمله امکانات و خدمات هتل ماریوت رویال مسکو روسیه:استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, اتاق اسپا, اتاق پیلاتس, آبگرم, مرکز سلامتی, مرکز تناسب اندام, حمام آفتاب, لابی, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, ترانسفر فرودگاهی, سالن همایش, سالن کنفرانس, صرافی, خدمات تور روسیه, خدمات بلیط, محل نگهداری چمدان ها, دستگاه خودپرداز, خدمات اطلاع رسانی, تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها, واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها, مرکز تجاری, فکس وفتوکپی, آرایشگاه و سالن زیبایی, فروشگاه هدیه و سوغات, امکانات اتاق VIP, روزنامه ها, گاوصندوق, فروشگاه, اتاق های بدون استعمال دخانیات, امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی, آسانسور, اتاق های عایق صدا, سیستم گرمایشی, ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضاهای هتل, اینترنت رایگان و...می باشند که به همه مسافران تور روسیه ارائه می شود.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه هتلی 5 ستاره و بسیار مجلل و شیک است که در مرکز شهر سوچی روسیه و مقابل موزه هنر واقع شده و مورد استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.فاصله این هتل تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه، تا بندرگاه تاریخی سوچی 10 دقیقه، و تا ساحل نیز کمتر از 10 دقیقه می باشد و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری شهر دارد.همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی آدلر سوچی حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه دارای 198 اتاق در 14 طبقه می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون:بالکن با دید به دریا، سیستم تهویه متبوع پیشرفته،یخچال ، تلویزیون LCD ،ماهواره ،اینترنت ،چای ساز و قهوه ساز، حمام با وان و دوش، سشوار و... می باشند.همچنین این هتل دارای رستورانی بسیار شیک و زیبا است که در آن انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای مسافران تور روسیه طبخ می شود. کافه مویاما هتل نیز انواع نوشیدنی ها و کوکتل ها را به مسافرین عرضه کرده و آنها می توانند نوشیدنی های خود را در کافه کنار استخر هم میل نمایند.

 امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه:

از جمله امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه می توان به رستوران( با دید به آشپزخانه)، کافی شاپ، استخر روباز( تمامی فصول)، باشگاه بدنسازی، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ ،خشک شویی، صرافی، اینترنت، مینی بار ، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل و تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ ۵ دقیقه می باشد البته چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. امکانات خوب و مجلل این هتل قطعا باعث استقبال مسافران تور روسیه نوروز 96 از این هتل خواهد شد.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... از جمله امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

هتل های گرجستان

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Radisson Blu Iveria hotel Tbilisi

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان Georgia Radisson Blu Iveria Tbilisi از بهترین هتل های 5 ستاره شهر تفلیس گرجستان  در سال 1967 بنا گردید .هتل در قلب شهر تفلیس  بین رودخانه و رشته کوه های اطراف واقع شده است که هتل 17 کیلومتر با فرودگاه و 5 دقیقه تا ایستگاه مترو , 7 دقیقه تا ایستگاه راه آهن فاصله دارد . این هتل زیبا با نمای شیشه ای و پنجره های بلند تصاویر خیره کننده ای را برای میهمانانتور گرجستان به نمایش گذاشته است . این هتل 18 طبقه دارای 249 اتاق است که اتاق ها توسط کارکنان آموزش دیده خدمات ویژه را برای شما به نمایش گذاشته است که این خدمات شامل : تخت راحتی , حمام و سرویس حوله , تنپوش و دمپایی , سرویس صبحانه در اتاق , سشوار و لوازم بهداشتی , اینترنت , خدمات 24 ساعته اتاق و... می باشد. با داشتن 9 سالن مجزا با ا مکانات مناسب  می توانید قرارهای کاری و ضیافت و یا جلسات آموزشی خود را برگزار نمایید. شما میهمانان تور گرجستان می توانید از گشت و گذار در شهر در رستوران Filini  همراه با غذاهای ایتالیایی و رستوران Umami غذاهای آسیایی و نوشیدن چای و قهوه در کافه Iveria از سفر به گرجستان لذت ببرید . هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان دارای 9 سالن مجزا به سبک های متفاوت است که بهترین مکان برای برگزاری کنفرانس , جلسات آموزشی , ضیافت و ... می باشد که می توانید تا ظرفیت 350 نفر پذیرای میهمانان گرامیتان باشید .هتل تدابیر ویژه ای برای سرگرمی میهمانان محیا کرده است که شما می توانید در کازینو هتل از بازی ها و سرگرمی ها با خدمات VIP لذت ببرید و غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید . بصورت هفتگی و ماهانه هتل قرعه کشی برگزار می کند که میهمانان هتل می توانند با شرکت در قرعه کشی از هدایای ویژه هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان بهره مند شوید . هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان در سال 2009 بازسازی گردیده است.

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان3.gif

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , اجاره اتومبیل , بار , ترانسفر فرودگاهی , اتاق های ویزه , اتاق مخصوص کودکان , استخر , سونا و آبگرم ,  مجموعه سالن تناسب اندام , سالن ماساژ , سالن کنفرانس مجزا , نگهبان چند زبانه , کارمندان چند زبانه , رستوران آسیایی و ایتالیایی , اینترنت پر سرعت , صندوق امانات , تراس برای آفتاب گرفتن , تهویه مناسب و اتاق های کنترل صدا و...

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان10.gif

استخر هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان1.gif

سالن بدنسازی هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان2.gif

سالن کنفرانس هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان12.gif

رستوران هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان15.gif

 سالن ماساژ هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان13.gif

اتاق خواب هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.
هتل هالیدی این تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Holiday Inn Hotel Tbilisi

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان Georgia Holiday Inn Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس گرجستان از هتل های محبوب مسافران تور گرجستان می باشد که این هتل بدلیل خدمات با کیفیتی که برای میهمانان در نظر گرفته علاقمندان زیادی را به خود جذب می کند .فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 18 کیلومتر است و همچنین فاصله کمی با جاذبه های گردشگری این شهر دارد . این هتل 21 طبقه دارای 270 اتاق استاندارد است که از پنجره های عایق شده می توان از منظره پانوراما کوه قفقاز و شهرستان لذت برد . این اتاق ها خدمات کافی و مناسبی برای استراحت و آرامش دارند که شامل : تلویزیون صفحه تخت و ماهواره , حمام و لوازم بهداشتی , سشوار و اتو , اینترنت پرسزعت , چای ساز , اتو و میز اتو , سشوار  ,مینی بار , خدمات 24 ساعته و... می باشد. میهمانان تور گرجستان می توانید ضیافت , جلسات آموزشی , کنفرانس های تحقیقاتی خود را در سالن های متنوع هتل با امکانات مختلف برگزار نمایید که ظرفیت سالن 420 نفر در 5 سالن مختلف می باشد. با انتخاب هتل هالیدی این تفلیس گرجستان سفر توام با آ رامش و سرگرمی را در خاطره خود ثبت کنید و از سفر به گرجستان لذت ببرید.

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان10.gif

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , ترانسفر شاتل فرودگاهی , فروشگاه , رستوران , تهویه مناسب , پارکینگ , اینترنت , استخر روباز , مرکز تناسب اندام , سالن ماساژ درمانی , خشکشویی , خدمات تمام وقت اتاق , سالن کنفرانس ,سونا , بار و...

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان2.gif

سالن ورزشی هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان3.gif

سالن کنفرانس هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان5.gif

رستوران هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان7.gif

اتاق خواب هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان8.gif

سالن ماساژ هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.
هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Preference Hualing hotel Tbilisi

هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان Georgia Preference Hualing hotel Tbilisi یکی از هتل های 5 ستاره مجلل از محبوبترین انتخاب مسافران تور گرجستان می باشد . این هتل تنها 8 کیلومتر با فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان , 11 کیلومتر از راه آهن و 7 دقیقه با ماشین تا مترو فاصله دارد . این هتل 10 طبقه دارای 246 باب اتاق مدرن به سبک های مختلف را داراست که کارمندان چند زبانه هتل با گذراندن آموزش های هتلداری روز دنیا بهترین خدمات با بهترین کیفیت را در خدمت مسافران تور گرجستان قرار می دهند . اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر : تلویزیون صفحه تخت همراه با ماهواره , تخت راحتی , حمام اختصاصی در اتاق به همراه لوازم بهداشتی و سشوار , قهوه ساز , امکان سرو صبحانه در اتاق و ویو زیبا شهر تفلیس و... از دیگر خدمات این هتل با عظمت می باشد . رستوران های هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان با بهترین غذاها به همه سبک های آشپزی روز دنیا از شما میهمانان عزیز پذیرایی می کنند. در این هتل 6 سالن با سبک های مختلف می توانید جلسات آموزشی و قرارهای کاری خود را برگزار کنید که تمامی این اتاق ها از امکانات بالایی برخوردار هستند و همچنین دارای یک سالن رقص بزرگ به مساحت 800 متر مربع که مکان مناسبی برای برگزاری جشن عروسی و رویداد های مهم است.

-پرفرنس-هوالینگ-تفلیس-گرجستان2.gif

هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان

-پرفرنس-هوالینگ-تفلیس-گرجستان9.gif

نمای نزدیک هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان :

2 رستوران , استخر سربوشیده , اینترنت , پارکینگ , تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , کارمندان چند زبانه , خشکشویی , مینی بار , اتاق عاری از آلرژی , اتاق مخصوص کودکان , خدمات ویژه سالمندان , خدمات ارزی , خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه , مرکز تناسب اندام , سونا و جکوزی , حمام ترکی , امکان ویژه برای افراد ناتوان , خدمات 24 ساعته اتاق , سالن برگزاری همایش و ضیافت با ظرفیت بالا , اتاق ملاقت , مرکز خرید , امکان درخواست غذای رژیمی و...

-پرفرنس-هوالینگ-تفلیس-گرجستان4.gif

سالن ورزشی هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان

-پرفرنس-هوالینگ-تفلیس-گرجستان12.gif

استخر هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان

-پرفرنس-هوالینگ-تفلیس-گرجستان10.gif

رستوران هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان

-پرفرنس-هوالینگ-تفلیس-گرجستان6.gif

اتاق خواب هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.
هتل بیلتمور تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Biltmore Hotel Tbilisi

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان Georgia Biltmore Hotel Tbilisi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر تفلیس گرجستان در سال 1930 ساخته و در سال 2010 بازسازی شد. هتل در نزدیکی مهم ترین مناطق دیدنی و اماکن عمومی واقع شده است که فاصله هتل تا میدان آزادی 11 دقیقه پیاده و میدان انقلاب 3 دقیقه , تئاتر اپرا و باله 2 دقیقه , کلیسا Metekhi و قلعه Narikala فقط 21 دقیقه فاصله دارد و  همچنین فرودگاه بین المللی تفلیس هم در 18 کیلومتری هتل واقه شده است . این هتل 32 طبقه دارای 214 واحد می باشد که این اتاق ها از بهترین خدمات برخوردار هستند.شامل : تلویزیون و ماهواره , حمام اختصاصی مجهز به وسایل بهداشتی , یک صندلی راحتی ,چای ساز , صبحانه در اتاق و... می باشد. در رستوران هایهتل بیلتمور تفلیس گرجستان انواع غذاهای سنتی گرجستان و غذاهای اروپایی و بین المللی با بهترین کیفیت به میهمانان تور گرجستان عرضه میگردد . میهمانان با انتخاب این هتل می توانند نهایت لذت و آرامش را از سفر به شهر گرجستان تجربه کنند.

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان9.gif

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل بیلتمور تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , پارکینگ رایگان , 2رستوران و 2 کافه ,استخر سر پوشیده , مرکز تناسب اندام , خدمات شاتل فرودگاهی 24 ساعته , نظافت روزانه , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , آبگرم و سونا , حق بیمه , مینی بار,اتاق عاری از آلرژی ,خشکشویی , سرویس نوزاد , سالن جلسات آموزسی و کاری , فست فود ,اتاق کودک , فروشگاه , کارمندان چند زبانه و...

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان3.gif

سالن جلسات هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان4.gif

استخر هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان5.gif

سالن ورزشی هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان8.gif

رستوران هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان  و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.
هتل ماریوت تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Tbilisi Marriott Hotel

هتل ماریوت تفلیس گرجستان Georgia Tbilisi Marriott Hotel در سال 1915 میلادی در شهر تفلیس گرجستان بنا گردید و یکی از هتل های 5 ستاره گرجستان بشمار می رود که فقط 600 متر با میدان آزادی و 5 دقیقه از سالن اپرا و باله تفلیس و موزه هنر گرجی فاصله دارد و در نزدیکی قلعه Narikala و کلیسای sioni, باغ گیاه شناسی و پارلمان گرجستان واقع شده است . این هتل 100 ساله در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلا کسب کرده است و دارای 118 باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی می باشد که در اتاق های deluxe هتل با مساحت 35 مترمربع نهایت لذت و آرامش را از انتخاب این هتل با شکوه ببرید.این اتاق ها از بهترین امکانات روز دنیا بهره مند هستند مانند : رختخواب لوکس , حمام سنگ مرمر ,سرویس اتاق 24 ساعته , قهوه ساز , سرویس لوازم بهداشتی , پنجره عایق صدا , سیستم تهویه مناسب , اینترنت با سرعت بالا و... می باشد.چندین سالن جلسه متفاوت که برای هر نوع مراسم و جلسه کاری و آموزشی دارای امکانات و مناسب هستند که بعضی از سالن ها دارای لپ تاپ, اینترنت , پروژکتور, میکروفن های سقفی ,میز و صندلی مناسب, تلویزیون ,ویدیو پروژکتور قابل حمل , دکوراتور برق , عکاس و ... می باشد.میهمانان تور گرجستان می توانند از انتخاب این هتل با آرامش و آسایش سفر خود را سپری کنند.

-ماریوت-تفلیس-گرجستان.gif

هتل ماریوت تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل ماریوت تفلیس گرجستان :

خدمات 24 ساعته , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , سالن بدنسازی 24 ساعته , ماساژ , امکانات برای معلولین , امکانات جلسه و ضیافت , خشکشویی , رستوران ,اینترنت , پذیرش شبانه , صبحانه در اتاق , سیتم تهویه مناسب , پارکینگ , اتاق با امکانات مختلف , ترانسفر فرودگاهی و... 

-ماریوت-تفلیس-گرجستان4.gif

لابی هتل ماریوت تفلیس گرجستان

-ماریوت-تفلیس-گرجستان6.gif

سالن بدنسازی هتل ماریوت تفلیس گرجستان

-ماریوت-تفلیس-گرجستان7.gif

سالن جلسه هتل ماریوت تفلیس گرجستان

-ماریوت-تفلیس-گرجستان2.gif

رستوران هتل ماریوت تفلیس گرجستان

-ماریوت-تفلیس-گرجستان8.gif

اتاق خواب هتل ماریوت تفلیس گرجستان

-ماریوت-تفلیس-گرجستان14.gif

اتاق خواب هتل ماریوت تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان  و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

ادامه مطلب

تور گرجستان بهار 96

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

هتل های کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزدیک به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند.  این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، ویدئو کنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش هتلی 5 ستاره که در قلب جزیره کیش و با معماری منحصر به فرد می باشد که در سال 1375 احداث شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره قرار گرفته این  هتل  تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است. این هتل دارای 128 اتاق می باشد که خدمات تمامی اتاق ها صبحانه و ناهار بوفه، استقبال فرودگاه، استخر و سونا و جکوزی، تخفیفات گردشکری و عصرانه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به مسافران تور کیش  دارد. 

امکانات هتل ایران کیش:

از جمله امکانات هتل می توان به سالن همایش ،سالن بدنسازی ،استخر, رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ ، صندوق امانات اختصاصی ،اینترنت رایگان ، سیستم تلفن VOIP ، سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره ، لاندری ۲۴ ساعته ، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه اشاره نمود. مسافران با انتخاب هتل ایران کیش سفر خوشی را سپری می کنند.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرارگرفته است. این هتل 5 ستاره در مجموع 100 سوئیت که همگی بر روی دریا قرار گرفته و دارای کف شیشه ای ‎که گردشگران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی بهم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به نمایش درآورده است.موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ برای میهمانان تور کیش فراهم آید.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ ، ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ 

 


مسافران عزیز با انتخاب هتل ترنج کیش سفر خوشی را سپری می کنید.‏ ‏ ‏ 

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،این هتل 5 ستاره  کیش که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس  و اماکن تفریحی جزیره از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . هتل پارمیس کیش در سال 1385 احداث شده است .این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی شیک و مدرن است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهای پر طرفدار کیش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتیازات ویژه ای دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

 

امکانات هتل پارمیس کیش 

از امکانات هتل پارمیس کیش  میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  کافى شاپ ، کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . هتل پارمیس داراى چهار رستوران به شرح ذیل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى و... مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 افتتاح شده که جز یکی از بزرگترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شودو در سال 1388 به مجموعه هتل های پارس اضافه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه فقط 7 کیلومتر است. این هتل نزدیک به ساحل درخشان خلیج نیلگون  فارس ،مراکز تجاری و همچنین جاذبه گردشگری اسکله تفریحی روبروی این هتل قرار دارد .فضای داخلی این هتل مدرن و به روز است و باعث می شود لحظات ماندنی در ذهن شما مسافران عزیز حک کند.  هتل شایان با ۱۹۵ اتاق مجهز، سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با طرحی گرم و مدرن می باشد.با انتخاب هتل شایان نهایت لذت را از سفر خود میبرید.

امکانات هتل شایان کیش:

دارای چندین رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و سالن مجلل و رستوران شمبلیر ،باغ بهشت،فرانسوی از مجمعه رستوران های این هتل می باشد. از دیگر خدمات این هتل لابی ،کافی شاپ، آرایشگاه، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همچنین خدمات فکس، دسترسی آسان به مراکز خرید، دریا و … میباشد و دارای کادر مجرب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیشمی باشد.

 

ادامه مطلب

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96