هتل های روسیه

هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه می باشد که در آلیمپییسکیی پراسپکت، شماره ۱۸/۱ قرار گرفته است. هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت تمیز وشیک را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل رنسانس مسکو روسیه دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو روسیه و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو روسیه قرار گرفته است. مسافران تور روسیه می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را شپری کنند.

امکانات هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه:

اتاق‌های جلسه, سالن کنفرانس, سالن سینما, رستوران با غذاهای متنوع سوشی، سالاد برای تور روسیه, کافه, استخر سرپوشیده، وان آب گرم, اتاق بخار, سالن ورزشی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه که در مرکز مسکو قرار گرفته از جمله هتل های 5 ستاره شیک و مجلل روسیه می باشد.این هتل در نزدیکی میدان کرملین و فروشگاه GUM واقع شده و همچنین مسافران تور روسیه می توانند تنها با 2 دقیقه پیاده روی به تئاتر بولشوی برسند.

هتل ماریوت رویال مسکو روسیه دارای اتاق هایی بسیار بزرگ و شیک می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فردی دیزاین شده است و به تمامی اتاق ها خدمات باتلر ارائه می شود.مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل برای اقامت خود می توانند سفر خاطره انگیزی را تجربه نموده و به راحتی به تمامی امکانات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.هتل ماریوت رویال مسکو روسیه به منظور آسایش و راحتی میهمانان تور روسیه امکاناتی نظیر مرکز سلامتی, مرکز تناسب اندام, سونا, جکوزی, استخر, آبگرم, اتاق ماساژ, اتاق اسپا,  حمام آفتاپ, اتاق پیلاتس را به همه مسافران ارائه می دهد.

امکانات هتل ماریوت رویال مسکو روسیه:

از جمله امکانات و خدمات هتل ماریوت رویال مسکو روسیه:استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, اتاق اسپا, اتاق پیلاتس, آبگرم, مرکز سلامتی, مرکز تناسب اندام, حمام آفتاب, لابی, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, ترانسفر فرودگاهی, سالن همایش, سالن کنفرانس, صرافی, خدمات تور روسیه, خدمات بلیط, محل نگهداری چمدان ها, دستگاه خودپرداز, خدمات اطلاع رسانی, تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها, واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها, مرکز تجاری, فکس وفتوکپی, آرایشگاه و سالن زیبایی, فروشگاه هدیه و سوغات, امکانات اتاق VIP, روزنامه ها, گاوصندوق, فروشگاه, اتاق های بدون استعمال دخانیات, امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی, آسانسور, اتاق های عایق صدا, سیستم گرمایشی, ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضاهای هتل, اینترنت رایگان و...می باشند که به همه مسافران تور روسیه ارائه می شود.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه هتلی 5 ستاره و بسیار مجلل و شیک است که در مرکز شهر سوچی روسیه و مقابل موزه هنر واقع شده و مورد استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.فاصله این هتل تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه، تا بندرگاه تاریخی سوچی 10 دقیقه، و تا ساحل نیز کمتر از 10 دقیقه می باشد و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری شهر دارد.همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی آدلر سوچی حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه دارای 198 اتاق در 14 طبقه می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون:بالکن با دید به دریا، سیستم تهویه متبوع پیشرفته،یخچال ، تلویزیون LCD ،ماهواره ،اینترنت ،چای ساز و قهوه ساز، حمام با وان و دوش، سشوار و... می باشند.همچنین این هتل دارای رستورانی بسیار شیک و زیبا است که در آن انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای مسافران تور روسیه طبخ می شود. کافه مویاما هتل نیز انواع نوشیدنی ها و کوکتل ها را به مسافرین عرضه کرده و آنها می توانند نوشیدنی های خود را در کافه کنار استخر هم میل نمایند.

 امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه:

از جمله امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه می توان به رستوران( با دید به آشپزخانه)، کافی شاپ، استخر روباز( تمامی فصول)، باشگاه بدنسازی، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ ،خشک شویی، صرافی، اینترنت، مینی بار ، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل و تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ ۵ دقیقه می باشد البته چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. امکانات خوب و مجلل این هتل قطعا باعث استقبال مسافران تور روسیه نوروز 96 از این هتل خواهد شد.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... از جمله امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.