هتل های روسیه

هتل گلدن اپل مسکو روسیه

هتل گلدن اپل مسکو روسیه از جمله  هتل های 5 ستاره مجلل با طراحی خاص که توسط معمار کانادایی Raphael Shafir در سال 2004 در مسکو تاسیس گردید. این هتل دارای 8 طبقه با 92 اتاق و سوییت مجزا می باشد که  7 طبقه ان، هر طبقه با یک رنگ از رنگ های رنگین کمان طراحی شد است که شور و جلوه خاصی هم به اتاق ها و هم به راه رو هتل داده است.اتاق هایهتل گلدن اپل مسکو روسیه با چوب های مرغوب, سنگ مرمر و سنگ های تزئینی دکور بندی شده است. مبلمان شیک و مجلل اتاق ها و همچنین نور پردازی فوق العاده احساس آرامش و امنیت را برای گردشگران تور روسیه به ارمغان می رسد.رافائل معمار هتل توانسته است به خوبی تا مینیمالیسم لوکس و آوانگارد را در هتل به خوبی به نمایش بگذارد. نماد این هتل یک سیب بزرگ طلایی می باشدکه در لابی هتل واقع شده است که لوکیشنی مناسب و زیبا برای عکس انداختن گردشگران تور روسیهمی باشد. 

امکانات هتل گلدن اپل مسکو روسیه : 

این هتل دارای سه اتاق ملاقات با مجموع ظرفیت 88 نفر, باشگاه سلامت هتل با دستگاه های قلبی, سونا و جکوزی 24 ساعته, پارکینگ رایگان, خدمات 24 ساعته , شاتل, ترانسفر فرودگاهی ,استخر, اینترنت رایگان, خشکشویی, اتوشویی, خدمات گردشگری تور روسیه برای میهمانان می باشد.


هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه

یکی از هتل های مجلل و شیک روسیه هتل 5 ستاره گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه است که در مرکز شهر سنت پترزبورگروسیه قرار گرفته است. هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی بسیار شیک و مجلل و مجهز بوده و در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی, مرکز بدنسازی و بخار و همچنین در سالن خدمات ماساژ برای لذت بیشتر مسافران فراهم نموده است. در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایتالیایی, روسی و بین المللی سرو کنید. از خدمات ویژه هتل گراند امرالد سنت پترزبورگروسیه ترانسفر فرودگاه که برای مسافران تور روسیه می باشد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه:

استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و بخار, ماساژ, مرکز بدنسازی,  خشک شویی برای مسافران تور روسیه ، اتو کشی, لباسشویی, محل های مخصوص سیگار, خدمات فکس و کپی, ترانسفر فرودگاده و .... که برای مسافران تور روسیه می باشد.



هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.



هتل ناسیونال مسکو روسیه

هتل ناسیونال مسکو روسیه از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در سال 1903 ساخته شد و در دهه 1990 نیز دوباره بازسازی شد. این هتل در مرکز مسکو قرار دارد و دارای یک معماری تاریخی است.فاصله هتل ناسیونال مسکو با فرودگاه بین المللی مسکو روسیه تقریبا یک ساعت می باشد. همچنین این هتل فاصله نزدیکی با میدان سرخ و کرملین و مراکز خرید و ایستگاه‌های مترو دارد که باعث دسترسی راحت گردشگران تور روسیه به این مناطق می باشد.

هتل ناسیونال مسکو روسیه دارای 202 اتاق شیک و زیبا می باشدکه همه آنها با معماری و دکوری خاص و با میلمان آنتیک و زیبا تزیین شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون LCD،میز کار،حوله،سشوار، ماهواره، وای فای و ...می باشند.در رستوران هتل نیز غذاهای ایتالیایی و روسی و اروپایی و دسر و...سرو می شود .در ضمن شما مسافران گرامی تور روسیه می توانید همراه با موسیقی و پیانو غذای خود را میل کنید.

امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه:

رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، ماهواره، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن،سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه و … از امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این سفر تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه خرداد 96

تور روسیه تابستان 96

تور روسیه تیر 96

تور روسیه مرداد 96

تور روسیه شهریور 96

تور مسکو تابستان 96

تور مسکو تیر 96

تور مسکو مرداد 96

تور مسکو شهریور 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.