هتل های 4 ستاره دبی

هتل لند مارک گرند دبی

هتل لند مارک گرند دبی از شمار بهترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در دیره در خیابان رقه دبی و در نزدیکی ایستگاه مترو یونین می باشد. این هتل دارای 174 اتاق مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشد..مسافران تور دبیکه علاقه مند به خرید هستند می توانند به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است بروند.

 

امکانات هتل لند مارک گرند دبی :

در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه برای میهمانان تور دبی سرو می شود میهمانان در رستوران دیگر نیز می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. همچنین این هتل برای میهمانان تور دبی خدمات رفاهی همچون استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس،آسانسور تدارکات دیده است.


هتل امارات گرند دبی

 از جمله هتل های خوب و بسیار تمییز با پرسنلی کارآزموده و آماده به خدمات رسانی به میهمانان تور دبی می توان به هتل امارات گرند دبی که از جمله هتل های 4 ستاره دبی واقع در خیابان معروف شیخ زاید و در فاصله 5 دقیقه ای تا ایستگاه مترو اشاره کرد. این هتل در مجموع 47 طبقه و با 430 باب اتاق با سبک  و طراحی مدیترانه ای و مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند.فاصله این هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی می باشد.

 

امکانات هتل امارات گرند دبی :

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی فوق العاده و محشر از خلیخ فارس با منویی متنوع از غذاهای بین المللی لحظات شیرین وآرامش بخشی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد . همچنین هتل مجهز به باشگاهی مجهز و زمین تنیس ، مرکز اسپا هتل با امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار، روم سرویس،ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور دبی با ما تماس حاصل نمایید

هتل سامیت دبی

یکی از هتل های خوب و زیبای دبی هتل 4 ستاره سامیت می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا و تمیز با امکاات خوب برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه کمتر از ۵ کیلومتر فاصله دارد. در فضای بیرون هتل سامیت دبی استخر زیبا همراه با جکوزی که در اختیار مسافران تور دبی است می باشد. مسافران تور دبی می توانند کودکان خود را به سالن بازی ببرند تا کودکان لحظات خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل سامیت دبی:

استخر سرباز ,جکوزی ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافی نت, کافی شاپ, پارکینگ ,آسانسور ,تاکسی, اینترنت و ... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل فرست سنترال دبی

هتل فرست سنترال دبی در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد.نام سابق این هتل 4 ستاره  AURIS FIRST CENTRAL SUITES بوده است.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل به ایستگاه های اتوبوس و مترو دبی اینترنت سیتی نزدیک است و تا مرکز شهر دبی حدود 19 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا تا مرکز خرید امارات و مارینا 5 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی هتل فرست بصورت HB می‌باشد.هتل فرست سنترال دارای 524 اتاق است که شامل  (سوئیت کلاسیک استودیو، کلاسیک، اجرایی استودیو و اجرایی) و سوئیت می باشد که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

امکانات هتل فرست سنترال دبی:

رستوران PANORAMIC RESTAURANT ( در طبقه 30 ام هتل قرار دارد و با چشم انداز پاناروما از شهر دبی)و  MANINO DELI CAFÉ،کافه،استخر، بدنسازی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گیت وی دبی

هتل گیت وی دبی یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک بوده، به طوری که فاصله این هتل تا مترو 55 دقیقه با ماشین می باشد. همچنین این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده، از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی نوروز 96محسوب می شود.

هتل گیت وی دبی 188 اتاق دارد که تمامی آن ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای بوده و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.فاصله این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوب و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی نوروز 96 به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی:

رستوران، استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... از جمله امکانات رفاهی هتل گیت وی دبی می باشند که در اختیار میهمانان تور دبی نوروز 96 قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.