جاذبه های گردشگری کیش

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش که در جنوب غربی جزیره واقع شده است،از آبادی های قدیمی جزیره کیش است. امروزه در این آبادی تنها چند خانوار دامدار،زندگی می کنند.جدا از این جمعیت بومی طایفه ای غیر بومی به نام گودار (گودر) در جنوب شرقی این روستا مستقر شده اند که دارای رنگ پوست تیره و لهجه ای خاص هستند.روستای باغو کیش بسیار حاصلخیز و سرسبز بوده و بیشه انبوهی از انواع درختان بومی در این منطقه وجود دارد.ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کرده اند. این روستا تنها روستای به جامانده از دوران کهن بوده که بافت سنتی آن تا به امروز باقی مانده است.علت نامگذاری این روستا یعنی باغو، به این دلیل بوده که از زمان پرتغالیها در این روستا، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در این روستا زندگی می کرده است، این منطقه همچنین به نام افسانه ی ننه باغو شهرت پیدا کرده است.از اماکن جالب توجه این روستا مسجدی به نام محمد بوده که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زیباست.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سافاری کیش

مجموعه ورزشی،تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش برای همه گروه های سنی و با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم به خصوص برای جوانان ایجاد شده است.این مکان اولین برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران بوده که با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی بنا شده است. سافاری (Safari) در لغت یعنی بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا که به برنامه تور گردشی گفته می شود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند.تور صحرا یکی از معروف ترین انواع تور سافاری است که شرایط اقلیمی و  مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی بوده است. در این تور از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و حتی شتر نیز استفاده می شود .طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا می باشد. جزیره زیبای کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی خوب و موقعیتی خوب و مناسب یکی از مکانهای بالقوه برای مسافران و تور سافاری است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله  جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن بوده که در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهایی جهت تفریح و سرگرمی کودکان ایجاد شده که می توان به مکان هایی مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

اسکله تفریحی میر مهنا کیش

اسکله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا قرار گرفته است. این اسکله به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع بوده و به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 احداث شده است.چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی در طول اسکله و چهار محل برای تماشای کیش ساخته شده که دارای نورپردازی زیبایی می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء،اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را تماشا کرده و لذت بررند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.