رستوران های کیش

رستوران میرمهنا کیش

درباره رستوران میرمهنا کیش :

رستوران میرمهنا کیش یکی از رستوران خوب و دیرین جزیره زیبای کیش می باشد. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. از امتیازات خوب رستوران میرمهنا کیش علاوه بر کیفیت غذایی بالا از نورپردازی و و دکوری زیبا برای گردشگران تور کیش برخوردار می باشد. در این رستوران موسیقی زنده نیز اجرا می شود.

Mirmohanna1jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

رستوران قصر سفید کیش

ghasrsefid1jpg.jpg

درباره رستوران قصر سفید کیش :

رستوران قصر سفید کیش در شمار رستوران های مجلل و لوکس جزیره زیبای کیش می باشد. این رستوران با گنجایش 100 نفر و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. رستوران قصر سفید کیش با نما و طراحی بسیار زیبای خود توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند. همچنین این رستوران از کیفیت غذایی بالایی برخوردار می باشد.

 ghasrsefid2jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

رستوران پنگوئن کیش

درباره رستوران پنگوئن کیش :

رستوران پنگوئن کیش در شمار رستوران های خوب و با کیفیت جزیره زیبای کیش به شمار می آید. این رستوران در کنار مجسمه پنگوئن و در نزدیکی پارک آبشار کیش قرار گرفته است. رستوران پنگوئن کیش به دلیل بالا بودن کیفیت غذایی و همچنین قیمت مناسب آن توجه زیادی از شرکت های هواپیمایی تور کیش و همچنین گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش طبخ می شود.

 panguan1jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

رستوران نقش جهان کیش

درباره رستوران نقش جهان کیش :

رستوران نقش جهان کیش یکی از بهترین رستوران های سنتی جزیره زیبای کیش می باشد که با انواع غذاهای سنتی و محلی آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است. از امتیازات خوب رستوران نقش جهان کیش داشتن کارکنان خوش برخورد بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور کیش ارائه بدهند.

 naghshjahan1jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

رستوران جمیل کیش

jamil1jpg.jpg

درباره رستوران جمیل کیش :

رستوران جمیل کیش یکی از بهترین رستوران های سنتی جزیره زیبای کیش می باشد که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. این رستوران در نزدیکی کلبه هور و کشتی یونانی قرار گرفته است. رستوران جمیل کیش با گنجایش 200 نفر آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. گردشگران تور کیش می توانند در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند.

 jamil2jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

رستوران شاندیز آبشار کیش

درباره رستوران شاندیز آبشار کیش :

رستوران شاندیز آبشار کیش با گنجایش 250 نفر با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این رستوران در پارک آبشار و در نزدیکی هتل ارم و داریوش قرار گرفته است. از امتیازات خوب رستوران شاندیز آبشار کیش کارکنان خوش برخورد و غذاهایی با کیفیت عالی می باشد. همچنین در این رستوران موسیقی زنده برای گردشگران تور کیش اجرا می شود.

 shandisabshar1jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

رستوران کف شیشه ای فانوس پدیده کیش

fanuspadide2jpg.jpg

درباره رستوران کف شیشه ای فانوس پدیده کیش :

رستوران کف شیشه ای فانوس پدیده کیش اولین و تنها رستوران کف شیشه ای در ایران می باشد که به تازگی برای گردشگران تور کیش افتتاح شده است. این رستوران در جنوب غربی جزیره زیبای کیش واقع شده است. کف این رستوران از 3 لایه لمینت سکوریت تشکیل شده و نما و چشم اندازی زیبا از دریای خلیج فارس و جزیره را دارد. در رستوران کف شیشه ای فانوس پدیده کیش انواع غذاهای فرنگی و دریایی برای گردشگران تور کیش طبخ می شود. این رستوران با ظرفیت 250 نفر آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد.

 fanuspadide1jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

رستوران خوان سالار کیش

 khan-salar1jpg.jpg

درباره رستوران خوان سالار کیش :

رستوران خوان سالار کیش یکی از با سابقه ترین و جذاب ترین رستوران های جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1350 با فضایی کاملاً سنتی برای گردشگران تور کیش احداث شده است. در این رستوران زیبا انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و ..... برای گردشگران تور کیش طبخ می شود. از امتیازات خوب رستوران خوان سالار کیش داشتن کارکنان مجرب و خوش برخورد و طبخ غذاهای با کیفیت می باشد.

khan-salar2jpg.jpg

khan-salar3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط : 

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.